woensdag 4 februari 2009

Vlaaienslag

HOI IEDEREEN,

Onze vlaaienslag komt er weer aan, de brieven liggen in de turnzaal klaar om uitgedeeld te worden, ik hoop dat iedereen dat bij zijn of haar groep voor een goede verdeling zorgt.

Extra bestelbonnetjes kunnen zoveel als nodig meegenomen worden.
Ik hoop dat elke trainer zijn gymnasten aanmoedigt om zoveel mogelijk vlaaien te verkopen, wekelijks eens vragen of de verkoop goed gaat en vermelding van de gratis cinema tickets geven misschien de extra stimulans die ze nodig hebben om een record aantal vlaaien te verkopen (vorig jaar ongeveer 1300 verkocht)

Ik wil jullie ook alvast vragen om volgende data vrij te houden om een handje te helpen

* 11 maart in de turnzaal de toeren te leggen 20.00uur
* 13 maart uitladen van de vlaaien verdere info volgt nog
* 14 maart rondbrengen van de vlaaien vanaf s'morgens

Graag kreeg ik hierop een antwoord van jullie voor 6 maart Alvast bedankt en ik hoop iedereen op minstens één van de dagen te mogen begroeten
Mvg Marleen

5 opmerkingen:

  1. Marleen, ik daag je uit om de data in de GymKa kalender te plaatsen en alzo iedereen uit te nodigen. Vraag hulp aan mij, Bart of Kurt als het niet lukt.

    Succes, Tom.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Probeer de drie dagen van de partij te zijn ,
    geef nog op tijd een gil he
    groetjes dominique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marleen, normaal ben ik er de 3 dagen.
    Francis.

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers