zondag 22 februari 2009

Blog openstellen voor trainers?

Graag jullie mening over het volgende.

De blog wordt al heel goed gebruikt (bijna 1 bericht per dag in februari). Diegenen die hem lezen, hebben een perfect idee van hoe het eraan toegaat in onze vereniging. Ik was aan het denken om alle trainers eveneens toegang te geven tot de blog waardoor zij zich veel meer betrokken zullen voelen. Ik dacht er zelfs aan om ons oud opperhoofd toegang te geven, zodat ook zij een band kan behouden met de club.

Laat de meningen maar komen,
Tom

.

7 opmerkingen:

  1. Hoi iedereen,
    Trainers moeten ten allen tijde op de hoogte blijven van wat er in de club gebeurt, daarom inderdaad een goed idee om de trainers mee op te nemen in dit vernieuwde systeem.

    En inderdaad iemand die onze club zovele jaren heeft bestuurd, moet toch op de hoogte blijven, ik denk dat dit toch ook een vorm van beleefdheid en respect is, dus Tom voor mij ok

    groetjes
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen enkel bezwaar tegen dit voorstel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aangezien er geen personen tegen waren, stel ik het volgende voor: elke trainer krijgt leesrechten. Dat geeft iedereen inzage in de werking van de club, maar het beperkt het aantal personen die kunnen reageren op de berichten. Dit beperkt het aantal emails dat wij nu krijgen elke keer iemand een reactie plaatst. Ik zal een korte handleiding maken over het gebruik van de blog.
    .

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers