dinsdag 17 februari 2009

Nieuwe Inventaris

Gisteren zijn Kurt, Francis en ik begonnen met het up-to-date maken van de inventaris. In de nieuwe inventaris hebben alle toestellen nu een nummer. Dit nummer plakt ook op het toestel. Later is het de bedoeling dat al deze toestellen samen met hun foto in een database worden gegoten, die makkelijk kan worden aangevuld wanneer nieuwe toestellen worden aangekocht.
Eén van de volgende weken zal de inventaris bij GymKagoogledocs verschijnen,
VRAAG VOOR IEMAND VAN EX-WILSKRACHT: Hoeveel kosten de 30 steps in het KVC?

2 opmerkingen:

  1. Hey Pieter

    Ik zal seffens mijn licht even opsteken bij Mathilde want voor zover ik mij herinner komen die van een of andere activiteit van de Gymfed of misschien zelfs nog van ASG. Ik laat je nog wel iets weten.
    Groetjes
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pieter

    Mathilde heeft niks meer ivm. de steps. Alles van Wilskracht is opgeslagen in het archief in Antwerpen. Ik heb het ook gevraagd aan de anderen, maar niemand weet er nog iets van. Tis al te lang geleden.
    Groetjes

    .

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers