vrijdag 6 februari 2009

Functieomschrijvingen voor gemeentelijke subsidies

Beste bestuursleden,

volgend weekend moeten de subsidieaanvragen worden binnengeleverd, en daarvoor moeten wij o.a. de functieomschrijvingen van de bestuursleden opgeven. Daarom wil ik met aandrang vragen om tegen aanstaande woensdag, 11 februari, je eigen functieomschrijving op te stellen en deze te plaatsen bij de documenten van GymKa (op het internet). Aarzel niet om hulp te vragen als je ze niet op het internet gezet krijgt.

Verder moeten wij ook een beleidsverklaring afgeven. Die zal ik zelf schrijven en voor iederen leesbaar onder de documenten plaatsen, zodat jullie daar je zeg over kunnen doen.

Ik reken op jullie.

Tom

.

4 opmerkingen:

  1. Tom, Ik heb mijn functieomschrijving reeds doorgemaild in het begin van het seizoen....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tom, ik lig strijk met de griep... voel me echt ellendig. Kan iemand de functie omschrijving maken van de pr verantwoordelijke?? Dan zal ik ze aanpassen indien nodig. Of is deze niet belangrijk voor de aanvraag??
    Sorry, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En dan hier de functieomschrijving zaalverantwoordelijke, indien er opmerkingen zijn laat maar komen .
    Staat onder Administratie->Functieomschrijving

    Groetjes Kurt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Functieomschrijving voor materiaalmeester en wedstrijdploegverantwoordelijke staan op het net.... Kurt bedankt voor uwe lay-out was goed heb hem dan maar gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers