donderdag 5 februari 2009

Junior springplank kapot

Vandaag tijdens de training gemerkt dat de junior springplank een raar geluid maakte. Bij nader onderzoek bleek de springplank gebroken te zijn.

Deze juniorplank mag maar gebruikt worden tot 40 kg. Dat de plank stuk gesprongen is door iemand die meer dan 40 kg weegt, lijkt mij de oorzaak te zijn. Als iemand weet hoe deze plank kapot is gegaan, hoor ik dat graag.

Omdat de juniorplank nodig is voor onze wedstrijdgymnasten, en omdat we deze plank op de turnkampen nodig hebben, wil ik deze zo snel mogelijk te vervangen door een nieuwe. De oude moet wel gerepareerd worden zodat we een reserve plank hebben.

Wanneer we dan toch materiaal moeten bestellen, stel ik voor om extra hulpstukken te kopen om de gele damesbrug te herstellen. Deze brug rammelt als zot wegens speling op de breedteregelaars. Met wat geknutsel denk ik wel dat we dat kunnen oplossen.

1 opmerking:

  1. Tom,

    Geef mij een seintje, dan zal ik mij nog eens naar lieven begeven voor offertes en materialen...

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers