donderdag 12 februari 2009

nieuwe documenten

Vandaag, nieuwe documenten op GymKa googledocs gezet. Formulier voor melding van defecten, als je dit formulier bij mankementen invult en in mijn bakje legt, zorg ik voor de herstelling.
Verder ook de inventaris van ons turnmateriaal op het net gezwierd, deze moet nog wel "up to date" gemaakt worden. Kurt, Francis, kunnen we hier eens tijd voor maken alleen is anders maar alleen he?, Tom alle aankoopfacturen van de laatste toestellen kan ik die of hun copies in handen krijgen??

Grtz,

Materiaalman

8 opmerkingen:

  1. Ik kom meehelpen, laat maar weten wanneer het voor u past. Het ziet er een lange lijst uit , ongeveer een 80 toestellen en een behoorlijk bedrag.
    Voorstel :
    Om dit beter te kunnen beheren stel ik voor om de toestellen te voorzien van een label (nr toestel + naam ) .
    Voor de diefstal en brandverzekering is het niet slecht om een foto te maken , dit geeft dan ook meer duidelijkheid in de lijst voor iedereen.

    Groeten

    Kurt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kurt, Francis,

    Volgende week sta ik met de vroege dus elke dag past het voor mij vanaf drie uur in de namiddag. Voorstel Woensdag om 15h in de turnzaal?

    Pieter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pieter,

    Ik kan enkel in de week vanaf 18:30.
    Za en Zo geen probleem.

    Kurt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pieter,

    Voor mij is 18:30 ook steeds in orde.
    Za en zo hangt er vanaf Wanneer, kijk maar wat het beste uitkomt voor jou.

    Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  5. maandagavond 18.30u is dat goed???
    grtz,

    materialman

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers