woensdag 18 februari 2009

Drukke bedoening op dinsdagavond

Op dinsdagavond trainen van oudsher enkel AGD wedstrijd en TU wedstrijd. Maar daar komt sinds dit seizoen nog een AGD ploeg uit Breda bij, een tumbling ploeg van Essen Vlug en Blij, en een tumbling ploeg van Essen Volharding. Om de maand komt er ook nog eens een recreatieve groep van Vlug en Blij turnen (nadat AGD wedstrijd en AGD Breda de zaal verlaten hebben).

Pieter en ik hebben het met momenten moeilijk met deze situatie omdat het druk en lawaaierig is. Bovendien verloopt de samenwerking ook niet helemaal zoals we verwacht hadden dat ze zou verlopen.

Naar volgend jaar toe moeten we deze situatie eens herbekijken, en ik stel voor dat we dat doen met alle betrokken partijen en in alle sereniteit.

Gisterenavond zag ik Pieter al even in dicussie treden met Joris (als vertegenwoordiger van de recreatie ploeg Vlug en Blij) over was er nu dinsdag of woensdag afgesproken, maar laten we niet nogmaals de fout maken door in de turnzaal, tijdens de lessen, gevoelige onderwerpen aan te kaarten.

Dus: ik stel voor om Vlug en Blij, Volharding en Breda eens rond tafel te verzamelen en hen onze bezorgdheid over de situatie uit te leggen, en om te bekijken wat er naar volgend seizoen eventueel moet veranderen.

Tom

.

1 opmerking:

  1. Tom,

    Inderdaad geen slecht idee, Bij Joris heb ik aan gekaard dat het soms erg lawaaierig was, vorige twee keren, maar toen was hij er zelf niet bij.
    Deze week was dat al stukken beter. Maar de de ploeg AGD uit Breda en de tumblingploeg uit Essen, zijn inderdaad bijna ik durf het bijna niet zeggen, meer een last dan een zegen voor onze lessen...

    Dus overleg plegen kan volgens mij idd geen kwaad...

    Pieter

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers