zaterdag 7 augustus 2010

Mini-Kids zijn gered !!

Onze Mini-kids zijn gered van "opdoeking" (niet echt een correct nederlands woord, maar ik vond niks anders).

Na +/- 12 jaar heb ik besloten dat het tijd wordt dat ik een stapje terug zet, toch voor deze groep en dat er een nieuwe en vooral jongere persoon de leiding op zich neemt.

Tot en met het voorbije werkweekend was er geen coach meer voor deze groep, met als gevolg dat de Mini-Kids zouden ophouden met bestaan. Dit zagen Inge en ik zeker niet zitten, want al die kindjes die nog willen dansen teleurstellen, dat kregen we niet over ons hart.
We zijn dan beginnen zoeken en zoeken en donderdag was het zover. Er is een nieuwe coach gevonden!
Haar naam is Elke De Block. Elke heeft gedurende verschillende jaren gedanst bij de groep Starters en heeft de nodige bagage om een dansgroepje te leiden. Ze is afgestudeerd als onderwijzer en heeft aardig wat ervaring opgedaan met jonge kinderen tijdens de speelpleinwerking.
Jullie kunnen je voorstellen hoe gelukkig we waren toen ze stuurde dat ze het wel zag zitten. En wij zien het ook helemaal zitten met haar.
De tranen kunnen verdwijnen en ik kan met een gerust hart afscheid nemen van 'mijn klein grut'.

Groetjes van een superblije danscoach
.
Diane

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers