zaterdag 5 oktober 2013

AGD All-round Finale WK 2013 met VIP tickets van J&F

Onze club had van J&F twee VIP tickets gekregen om naar de all-round finale van de meisjes te gaan kijken. Francis en ik trokken daar vanavond heen en we hebben werkelijk genoten van de wedstrijd!

Op deze foto zie je ons staan bij Eric Deckers, directeur van J&F in Belgiƫ. We hebben het vanavond uitgebreid gehad over valkuiltechnieken, levensduur van turnmateriaal, financieringsmogelijkheden, enzovoort.



Na de wedstrijd ontmoette ik nog Ilona (in 't midden op de foto) die ik nog kende van 10 jaar geleden toen zij mij nog balletles heeft gegeven. Ilona stelde mij voor aan de dame naast haar die niemand minder dan Natalia Shaposhnikova bleek te zijn!!! Als niet weet wie dat is, kijk dan hier maar eens: Shaposhnikova. Elk jurylid kent haar van het element aan brug dat haar naam draagt: een stut aan de lage legger door handstand en verpakken naar de hoge legger waarna de gymnaste altijd een zwaai voorwaarts maakt die lijkt op een loze zwaai maar die je niet als dusdanig mag bestraffen.


En de laatste foto dan: je weet het of je weet het niet, maar GymKa heeft een jurylid op het WK rondlopen: Lieve. Zoek haar op de foto!


En toen Lieve en ik in Antwerpen zaten, waren Anke en Yana bij ons thuis aan het babysitten! Blijkbaar hebben ze heel de avond gewerkt aan de spaghettiavond, want zelfs nadat wij thuis waren, bleven ze gewoon verder werken :-)

En dan nog dit: de kinderen slapen bij ons in bed want hun bed wordt in beslag genomen door twee Waalse juryleden die tijdens het WK bij ons logeren.

Plezant, zo een WK!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers