maandag 5 april 2010

De valkuil is een mestput!

Het is vakantie, de turnzaal is morgen verhuurd en ik ben nog enkele uren zoet met het herstellen van de douches, boiler en lavabo's op de badkamer. Ik ging even iets wegleggen in de turnzaal en schrok me een bult: ik mag straks nog een half uur langer blijven om de mestput op te ruimen die collega trainers hebben achtergelaten.

Zoals iedereen al gemerkt heeft, zijn er nieuwe matjes gekomen in de turnzaal, waarvoor dank Joris Brosens. In een vorig bericht had ik gezegd dat die matjes niet in de valkuil mogen gebruikt worden, want dan scheuren ze heel gemakkelijk. Dat had blijkbaar niet iedereen begrepen (zie foto's).

Ik zou liever mijn tijd steken in het bouwen van een nieuwe turnzaal, dan in het opkuisen van de rommel van een ander. Ik hoop dat de boodschap nu stillekes aan duidelijk wordt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers