woensdag 10 maart 2010

Appreciatie van GymFed

Normaal mag ik met mijn jurybrevet II geen internationale wedstrijden jureren. Tenzij Marleen je er persoonlijk om vraagt natuurlijk . . .


Hallo,

mag ik jullie bij deze uitnodigen om als jurylid te fungeren op de Internationale wedstrijd dd 10/04 te Melsele.
De wedstrijd staat in het kader van de voorbereiding van onze AGD-meisjes en zal de laatste test zijn voor afreizen.

Dit is een persoonlijke uitnodiging, op basis van jullie inzet en kennis en mijn waardering voor jullie.
Ik hoop dat jullie de uitnodiging dan ook kunnen aanvaarden.

In bijlage vinden jullie meer informatie van plaats en uren.
Juryvergadering is om 16u10.

Graag per kerende.

Groetjes,

Van Dooren Marleen
Juryverantwoordelijke AGD

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers