woensdag 24 februari 2010

Een nieuw kantoor

Beste allen,

dat het al een tijdje geleden is dat er nog geblogd werd, betekent niet dat GymKa al die tijd heeft stilgezeten. De lange werkdagen en de wedstrijdweekends maakten dat ik er niet toe kwam om te bloggen of mails te lezen en te beantwoorden. Maar dat is nu allemaal verleden tijd, want ik heb me een usb-stick gekocht waarmee ik met mijn laptop overal ter wereld op internet kan. Aangezien ik elke dag 3 uur op de trein zit, kan ik nu in alle rust en stilte mails lezen en beantwoorden, blogberichtjes posten en onze documenten die op 't internet staan bijwerken en dat allemaal terwijl mijn collega's in de file staan, ha!

Jullie zijn gewaarschuwd: ik ga beginnen met de achterstand weg te werken hier op de blog.

Tom
.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers