dinsdag 10 maart 2009

Vlaams Kampioenschap A-niveau

Op zondag 15 maart ’09 gaat het Vlaams Kampioenschap Tumbling A-niveau door te Oostakker.
Ons Tumble Team heeft heyt geluk gehad om voor Kay en Laurens een wild-card te krijgen,
Zodat zij alsnog kunnen deelnemen en dingen naar een plaatsje in het Belgische Kampioenschap!!!

Hopelijk kunnen een paar van onze gymnasten, ouders en sympathisanten onze twee gelukkigen komen
Aanmoedigen die dag. Hieronder vindt U het programma van het Vlaams Kampioenschap.

Zondag
12.00 uur opwarming
13.20 uur Voorrondes Tumbling A
15.20 uur prijsuitreiking min en bel Tumbling A + opwarming finales
16.00 uur finales
17.00 uur prijsuitreiking jun en sen Tumbling A

De wedstrijd gaat door op de volgende plaats:
Locatie:
Sporthal Wolfput
Wolfputstraat 92
9041 Oostakker

Voor Kay en Laurens is er een extra training gepland van 1 uur in de topsporthal te Gent en dit van 10u tot 11u.
Zij kunnen meerijden met mij of met de ouders, maar deze mogen niet in de topsporthal komen.

Gymnasten die met mij willen meerijden kunnen dat aan mij zeggen vanavond of woensdag op de training.
Ik vertrek om 8u45 aan de turnzaal. Kay en Laurens veel succes met jullie voorbereiding, en natuurlijk het beste
voor de wedstrijd!!!

4 opmerkingen:

  1. Pieter ik kan hier niet bij aanwezig zijn, maar wens julie zeker veel succes toe.

    Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Pieter

    Ik ben zondag niet thuis, maar toch veel succes.

    Diane

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laurens behaalde op het Vlaams Kampioenschap een schitterende tweede plaats, hij behaalde na een jaar vol rugproblemen eindelijk zijn topniveau, dat we al sinds Portugal vorig jaar aan het zoeken waren. Ook Kay sprong een schitterende wedstrijd, maar pakte door de enorm zware concurrentie slechts een negende plaats, toch sprong zij enorm mooi en beloftevol voor de toekomst...

    Grtz,
    Pieter

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers