vrijdag 27 maart 2009

dansdemodag 28 maart

Op het laatste nippertje een oproep en een vraag.

Oproep :

Wie heeft er zin om zaterdag 1 of 2 maal DJ te spelen tijdens onze optredens.
Je moet niet veel doen, enkel de muziek starten en 1x skippen. Voor de rest moet je de cd gewoon laten draaien en "genieten van het spektakel". We treden op om 13u30 en om 14u30. Beide optredens duren +/- 40 à 45 minuten.

Vraag :

Hebben wij ergens nog een spandoek met reclame van Gymka op? Dan kunnen we die in de zaal ophangen.

Groetjes
Diane

4 opmerkingen:

  1. Ik kom
    Een vlag is er niet
    Misschien nog wel iets van de HEIDESTATIESTRAATFEESTEN

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een vlag? Dat is iets dat onze lieftallige PR dame nog zou kunnen overwegen aan te schaffen.

    Tom
    .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Overigens mijn excuses dat ik niet aanwezig kon zijn, ik had juryverplichtingen in Bilzen van 's morgens tot 's avonds.

    In elk geval proficiat want ik heb alleen maar lovende commentaren gehoord.

    Tom.
    .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zal eens rondsnorren op internet... opzoek naar een vlag! ik doe men best... Je hoort er nog van!

    En euh... ook nog sorry dat ik er niet was, maar ik had me al lang opgegeven om mee te gaan op 1-daagse met de vormelingen!
    Ik hoop dat er een grote opkomst was door al de publicatie!??

    Groetjes, Lief

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers