dinsdag 15 juni 2010

IK-Gym: Proficiat en Bedankt Trainers en Bestuur

Oef, het zit er weer op de kwaliteitsdoorlichting van onze club. Dit was al de derde controle, maar deze keer moesten we iets rechtzetten van vorige keer: in 2005 hadden we een onvoldoende behaald voor de wedstrijdploeg tumbling. In die tijd was dat gewoon spijtig maar waren er geen consequenties aan verbonden. Vandaag de dag echter heeft GymFed opgelegd dat elke club een voldoende moet behalen voor de disciplines waarin ze uitkomt op wedstrijd, of anders geen wedstrijden.

We hoeven echter geen schrik te hebben: al onze trainers van tumbling zijn gediplomeerd en ze kunnen een heel arsenaal aan podiumplaatsen voorleggen - twee puntjes die er vorige keer voor gezorgd hebben dat we een buis hadden voor tumbling.

En misschien herinneren jullie nog de ambitie om tegen 2012 de hoogste IK-Gym score in Vlaanderen te kunnen voorleggen? Wel, ik denk dat we goed op weg zijn om dat doel te bereiken. We kennen de uitslag nog niet, maar ik verwacht toch dat we 80% of meer gaan halen - tegenover de 71% van in 2005. En dit dames en heren, is wel degelijk jullie werk, waarvoor onzettend bedankt! Ik voelde mij gisteren echt een fiere voorzitter toen ik onze trainers al hun voorbereidingen, fiches, plannen, etc... met veel enthousiasme zag presenteren aan de auditeur.

Blijf zo voort doen! En niet vergeten: volgens de auditeur zijn wij een topclub, en dat valt o.a. af te leiden uit het hoge aantal gediplomeerde trainers en de regelmatige bijscholingen die gevolgd worden. Blijf dit volhouden! Blijf die nieuwe trainers op initiator cursus sturen!

Groeten,

Tom
.
Antwerpen Centraal

1 opmerking:

  1. Grappig. Gisteren op het gala prijsde de burgemeester GymKa omwille van zijn helder visie- & beleidsplan, "wat voor iedereen duidelijk te lezen is op de website". Grappig, want speciaal voor de IK-Gym audit hadden wij nog snel op de dag zelf een link op onze website gezet die verwees naar ons visie- en beleidsdocument om nog een puntje extra te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers