vrijdag 18 juni 2010

GymKa Weekend

Ooit was het een bestuursweekend, maar later mochten er ook trainer mee, en dan werd het een werkweekend of soms wel een planningsweekend.
Laat ik er dus een GymKa weekend van maken.
(Ook dàt vond onze IK-gym auditeur super.)
Uiteindelijk blijft het een werkweekend in een gezellige sfeer met de nodige tijd voor ontspanning.

Dit jaar gaan we op weekend van vrijdag 30 juli t.e.m. zondag 1 augustus op onze vaste stek in chateau-ferme Delhaise.

Kunnen jullie hier op de Blog al eens achterlaten of jullie meegaan dit jaar ?

Dankje,
Bart

PS: financieel blijft het zoals de vorige jaren: 40 euro per persoon, inclusief eten en overnachting. De rest past de club bij. (zelf lakens meebrengen)

10 opmerkingen:

  1. Heej

    Ik ben dan op chirokamp dus zal er niet bij zijn !

    groetjes fleur x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal er uiteraard bij zijn. 't Is hard werken, maar met de nodige "natjes en droogjes" is dat best te verdragen.

    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alleen al voor het eten moet ge daar zijn!zo'n keukenteam!Daar zijn veeeeeel restaurants jaloers op!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helaas ziet het er naar uit dat het dit jaar niet zal lukken; reken dus voorlopig niet op ons.

    Veel groetjes Mieke en Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik zal er dit jaar niet bij kunnen zijn.
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Uiteraard ben ik er zelf ook weer bij dit jaar.
    Ik Breng ook Martine mee ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga ook mee en Ellen vertegenwoordigt de jeugd (als er tenminste nog andere jeugdigen meegaan).
    Inge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tom en Lieve gaan ook mee. De kindjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pieter en Kelly met Kaatje zullen van de partij zijn

    Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vermits ik dat weekend nog moet werken zal ik er niet bij kunnen zijn.

    Groetjes Julie!

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers