woensdag 22 april 2009

Verschuivingen binnen de wedstrijdploeg AGD

Sinds de dag dat ik freelancer werd, bestaat de kans dat ik vroeg of laat aan een project zou beginnen waarbij ik niet meer tijdig thuis kan zijn voor de turnles. Dat moment breekt in mei aan want ik verruil mijn stek bij Bayer voor een stek bij Nuon (Vilvoorde). Lieve gaat mijn groep turnsters overnemen. Zij geeft momenteel samen met Joris les aan de selectiegroep AGD. Joris wordt nu de hoofdtrainer van deze selectiegroep en Ellen De Coster is de kersverse trainster die het vak al doende gaat leren van Lieve en Joris. Ellen geeft momenteel al les aan onze kleuters, en de meisjes die ze nu gaat begeleiden zitten ook in het laatste kleuterklasje, dus wij zien dat helemaal zitten.

Veel succes allemaal en bedankt om mijn werk verder te zetten.

Tom
.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers