donderdag 2 juli 2009

Het Imago

Zoals je in een eerder bericht kon lezen, houdt Mieke zich bezig met de voorbereiding van de zoektocht naar sponsors voor de nieuwe turnzaal.

Afgelopen dinsdag hebben Bart, Mieke en ik hierover de koppen bij elkaar gestoken. Mieke vertelde dat we aan een imago moeten werken waarmee sponsors zich kunnen vereenzelvigen. Wij gaan dan later op zoek naar bedrijven die bij dat imago passen. Bijvoorbeeld: wij wensen kwaliteit te leveren, dus gaan we sponsoring vragen aan Mercedes en niet aan Lada.

Waarop wensen wij ons image te gaan baseren:
1) Kwaliteit (hoge score met IK-Gym)
2) Duurzaam ondernemen (op milieu, sociaal en economisch vlak)
3) Panathlon verklaring
4) Veiligheid
5) Uniforme huisstijl (logo, kledij, website, ...)
6) Sport voor allen + competitie + elite

We kwamen ook tot de conclusie dat buurtbewoners de turnzaal beschouwen als een bron van geluidshinder. Omdat wij van het tegendeel overtuigd zijn - wij vormen juist een geluidsscherm voor het lawaai van de voetbalvelden - is het zaak om de publieke opinie hiervan te overtuigen.

Op het weekend meer hierover.

Tom
.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers